[NTLK] [ANN] Kirby Paperback Export

Sylvain Pilet sylvain at pilet.net
Fri Aug 5 01:42:26 PDT 2022

Grant,

It's great, Paperback is a handy utility, I've used Victor's online version many times.
The only thing that bothers me a little is that it's on Kirby. Kirby is a FlatCMS that I would definitely choose for a lot of websites, but Kirby is paid and so is not one of the ones I use. But your plugin is certainly adaptable to other FlatCMS... I'll look at your Github in detail when I manage to find a little more time for myself.

Anyway, thanks again for all the efforts you make for the Newtons, without you, the community would be much less active.

[FR]
Grant,

C'est génial, Paperback est un utilitaire bien pratique, j'ai souvent utilisé la version en ligne de Victor.
La seule chose qui m'embête un peu c'est que c'est sur Kirby. Kirby est un FlatCMS que je choisirait sans aucun doute pour nombre de site Internet, mais Kirby est payant et donc ne fait pas parti de ceux que j'utilise. Mais ton plugin est certainement adaptable à d'autres FlatCMS… Je regarderais en détail ton Github quand j'arriverais à trouver un peu plus de temps pour moi.

En tout cas, encore merci pour tous les efforts que tu fais pour les Newton, sans toi, la communauté serait bien moins active.

Sylvain Pilet

Web | http://message-pad.net
NPDS Tracker | http://messagepad.no-ip.org:3680
MessagePad Page | https://www.facebook.com/message.pad.net