[NTLK] Newton Toolkit version: 1.6.4GM

Sylvain Pilet sylvain at pilet.net
Fri Apr 9 03:17:56 PDT 2021

Hi all,

In my long list of things to do, I have the French localization of many Newton applications and utilities.
Here I wanted to look at the source code of Hiroshi's Wifi driver, WaveLAN, which he kindly made available to everyone. To my great surprise, when I launch the "LucentWaveLAN" file on my Mac/Newton development configuration, it asks me for Newton Toolkit version 1.6.4GM, did you know this version that Hiroshi was using?
What would be the differences with Newton Toolkit version 1.6.4?

- - -
[FR]

Dans ma longue liste de choses à faire, j'ai la localisation en Français de nombreuses applications et utilitaires Newton.
Là je voulais regarder le code source du driver Wifi d'Hiroshi WaveLAN, qu’il à gentiment rendu disponible pour tous. A ma grande surprise au lancement du fichier "LucentWaveLAN" sur ma configuration de développement Mac/Newton, celui-ci me demande la version 1.6.4GM de ToolKit, vous connaissiez cette version qu'Hiroshi utilisait ?
Quelle serait les différences avec la version 1.6.4 de Newton Toolkit ?

Sylvain Pilet

http://message-pad.net
http://messagepad.no-ip.org:3680 [NPDS Tracker]