[NTLK] PCMCIA for the brave...

Sylvain Pilet sylvain at pilet.net
Mon Nov 14 13:48:31 PST 2022

Mark, I think you want to copy an ATA card that you use with Paul's driver.
And unless it is possible to make a binary copy in raw mode with a specific utility on the PC, as Matthias says it can't be done with the Newton.
I don't remember that Paul's driver allows this even if you put two ATA cards in an MP2K…

- - - -
[FR]

Mark, je pense que tu souhaites copier un carte ATA que tu utilises avec le driver de Paul.
Et à moins cela soit possible de faire une copie binaire en mode Brut avec un utilitaire spécifique sur PC, comme le dit Matthias cela ne peut pas se faire avec le Newton.
Je n'ai pas le souvenir que le driver de Paul le permette même si on met deux cartes ATA dans un MP2K…

Sylvain Pilet

Web | http://message-pad.net
NPDS Tracker | http://messagepad.no-ip.org:3680
MessagePad FB Page | https://www.facebook.com/message.pad.net